ilmu tuhan panuh kejutan,
pelik dan mengelirukan fikiran,
hanya yang berfikir dapat pelajaran,
dengannya kau mampu selamatkan kawan,


Wednesday

persoalan..datang dari tuhan??

sebenarnya apa yang tuhan nak aku fikirkan.....
banyak sangat persoalan.....diri aku rasa agak terbeban dek mencari jawapan kepada persoalan....

mimpi yang jadi kenyataan...sungguh...mimpi anak angkat mak cik aku...
kata dia...kereta yang kitaorang naik akn terbabas.....

hati aku tersentak bila kereta yang aku naik ngan makcik aku untuk ziarah orang sakit betul2 terbabas....
fuh....tapi aku terselamat pasal kete tak menghentam pembahagi jalan ngan kereta lain....
bersyukur aku masih hidup.....
lepas je terbabas tu...kita orang dapat mesej orang sakit tu dah meninggal....

aku smpai rumah orang mati time petang...mayat pon sampai dekat maghrib....
tapi mayat akan ditanam esok nya.....
huh....malam tu pulak tiba2 black out....

korang bayangkan lah....rumah dia kawasan hutan...kat pahang la katakan.....
felda kan banyak kat sana.....

aku tak tau apa semua ni.....
ada ke perkara yang terjadi secara kebetulan???.......

hhmmmmmm.....

aku percaya ada peringatan yang tuhan nak berikan....
cuma aku masih belum pasti kebenaran jawapan yang ada pada fikiran....

No comments:

Post a Comment