ilmu tuhan panuh kejutan,
pelik dan mengelirukan fikiran,
hanya yang berfikir dapat pelajaran,
dengannya kau mampu selamatkan kawan,


Thursday

Jumpe kat bilik

Hmmm...nak cite skit....
Time tengah study kat bilik....ada sorang ni...datang kat bilik n nak top up..

Pastu...dia datang dia cakap..dia jual top up jugak....hehe...

Pastu dia citer yang dia penah keje ngan cina..jual tu..jual ni...bagai lah...

Pastu dia kata..strategi bisnes aku salah laa..bagai la  aku kene...
Pastu...aku ngan budak bilik aku...kan jual top up..dia ingat..aku ngan azhar bersaing utk dapat customer top up...

Silap laa...aku ngan azhar kerjesama...kita orang partner bro...
Ingat ni..kalo someone tu boleh jd kawan..buat apa nak jadikan dia lawan...
Pikir skit...

Pastu..dia kata..harga 50 sen yg kita orang caj...strategi yg slah...silap bro...modal 500 boleh abis seminggu...kalo nak kurang lagi...permintaan makin tinggi...so lg cepat habis..susah kita orang nk g deposit duit...lg satu..
Strategi ni akan salah..kalo kita orang buat time pesaing yg jual top up...ramai...

Haha....
Tp..anyway thanks pasal ingat kan aku tentang...tiada hasad dengki dan legasi perniagaan macam  berjaya times square tu...hahaha

Ko mengingatkan aku tentang plan aku time form 5...

So..aku ade partner..khalifah muda consultancy...setiap ahli boleh jd manager kepada setiap bisnes yg aku bukak..

No comments:

Post a Comment