ilmu tuhan panuh kejutan,
pelik dan mengelirukan fikiran,
hanya yang berfikir dapat pelajaran,
dengannya kau mampu selamatkan kawan,


Monday

Time tamrin

Salam..moga dalam pengawasan allah ta'ala kita semuanya..

Nak cakap pasal tamrin ari tu..hmmm....bila cuti sem 1...semua balik umah terus..aku still tinggal kat pahang...pasal ada tamrin.....biasa la..hidup kene ada latihan...

Nak cakap nyer..dalam tamrin ni aku dapat jugak banyak bende yg boleh  dipelajari...huh...agak banyak la jugak...
Tp...

Ade sorang senior ni...sesedap dia tegur aku depan semua...padahal bukan salah...dia tegur siap dengan muka agak sombong sebnrnyer....
Pada aku...dia boleh datang kat aku...n tegur aku face 2 face...x perlu nk cakp kat depan orang...

Tp memang aku tak kisah...pasal aku paham..kadang2 memang ada orang camni....
Cuma aku pesan....buat kat aku x pe...pasal aku paham...

Tp..kalo ko wat kat org yg x paham...nnti dia akan rasa malas nk berdakwah....

Tolong pikir....ni bukan bnde kecik...hehe..tp ape pon...aku berjaya phyco balik...aku akan  ingat...ape yg terjadi...agak klakar..haha

No comments:

Post a Comment