ilmu tuhan panuh kejutan,
pelik dan mengelirukan fikiran,
hanya yang berfikir dapat pelajaran,
dengannya kau mampu selamatkan kawan,


Saturday

aktivit lain nyer lg.....

hah........kali ni aku amik lesen kete lak....kalo lesen moto aku dah dapat lesen merah dah....

cuma kete aku blom....so,aku buat keputusan amik lsn kete...
korang nak tau ak aku nyer ujian komputr bape aku dapat.....49/50.....haha...belagak ak aku...xpe2...aku memang poyo pon...

jadi skang ni aku dah dapat L untuk kete dan P untuk moto....

hmmmm...lpas ni...brang keperluan umah sume aku yang g beli...x yah susah ayah aku...haha..

aku pon mula ah belajar bli barang kat pasar...macm barang masakan aku dah knal...so,kalo dah kawin nnti, boleh la aku tolong bini kan.....x de lah dia susah sngt....huh....jauh gile angan2....

No comments:

Post a Comment