ilmu tuhan panuh kejutan,
pelik dan mengelirukan fikiran,
hanya yang berfikir dapat pelajaran,
dengannya kau mampu selamatkan kawan,


Friday

jiwang jap...(saja nak test mengayat)....haha

salam...
awak....kalo awak nak tau,saya memang sayang sangat kat awak....
serius sayang.....
tapi,kenapa awak x paham.....
saya cuma nak awak pergi lah belajar dulu.....
habiskan study awak......
andaikata saya x dapat hidup ngan awak....tapi saya tau yang awak tetap dalam keadaan senang..
sebabtu lah saya suruh awak belajar dulu...
lagipon...kalo result awak elok..mesti mak ayah awak bangga dapat anak cam awak...
awak pon mesti bahgia bila mak ayah awak senang dengan awak..
awak tau...
bila saya nampakawak senyum pon....hati saya mesti tersenyum jugak..
awak mmg hebat...
sbb awak pon saya bleh snyum...
saya arap awak bleh jd prhiasan dunia yang terbaik...
apa2 pon...awak mesti kene tau......yang saya sentiasa tunggu awak...
jangan sia2 kan penatian saya eh.....x pe2...saya prcaya awak...

kepada awak dari saya.....huh,x cukup jiwang lagi nih...haha

No comments:

Post a Comment