ilmu tuhan panuh kejutan,
pelik dan mengelirukan fikiran,
hanya yang berfikir dapat pelajaran,
dengannya kau mampu selamatkan kawan,


Saturday

aktiviti sementara tunggu result spm 1

haha....rasa kelakar bila dah abis spm ni...
aku mula percaya janji tuhan tentang akhirat pasal aku dapat rasa sangat yang umur aku makin pendek....

tapi sedih ah.....sma-maiwp aku tinggalkan...tapi aku janji pada diri aku yang aku tetapa akan kembali ke sekolah...aku kene tolong ustaz untuk aktiviti tarbiah kat sklh...

ok...kita kembali ke tajuk eh..

aku kerja part time kat PAK TAM KATERING....haha

penat oh keje angkat barang...punggah pinggan....setting tempat....angkat kuah panas...fuh,macam2 ah...
aku rasa aku macam kuli...kene tambah kan nasi orang lah...wuih...ko ingat aku pelayan ko..tambah ah sendiri....tapi aku tak la cakap kat orang cmtu...hehe...

yang baik nyer...time ni lah mahathir perdana menteri MALAYSIA ngan isteri dia datang.....
jadi ni la pluang aku nampak air muka dia ngan bini dia...hmmmmmmmm...

dan last.....aku dapat lah gaji lapan puluh inggit untuk sehari ni....ok lah...utk krja dari 6.00 pagi hingga 4.00 petang..

huh...balik umah lak aku ken sambung keje jd fasi....hah..tu masik aktivit kedua....

No comments:

Post a Comment