ilmu tuhan panuh kejutan,
pelik dan mengelirukan fikiran,
hanya yang berfikir dapat pelajaran,
dengannya kau mampu selamatkan kawan,


Saturday

aktiviti lpas spm 2

hmmm...aku ngan kawan yang lain,kita orang wat konsultan sendiri...rasa macam nak blagak lak..tapi bagi aku..apa yang aku nak lagakkan??...huh,tak d mende pon...

jadinya...kita orang pon anjurkan kem khalifah muda yang pertama dekat pantai dalam selama 3 hari....dan kali ni aku mula brknalan dngan ramai lah budak2 dari 10 tahun sampai lah form 4...

huh...aku pon cuba lah yang terbaik...sikap aku cm biasa ah...aku sporting j ngan diorang...ade nasihat aku bg ah.....

huh....entah macm mana...boleh lak ada budak form 2 ni minat kat aku....tapi aku susah ah nak terima pasal dalam hati aku dah ada org ah...haha..aku gurau je lah...aku nak belajar lg,bg aku kalo nak becinta skang ganggu ah...lg pon aku malas ah nak kecewakan org...

tapi kesian lah kat dia...dia ni kurang tumpuan ahli kuarga oh...lg pon dia cite kat aku dia pernah g umah kawan dia..pastu dia nampak kawan dia dlm keadaan tak de seurat benang ngan sorang laki.....tapi dia tutup mata pastu cpat2 bla....hmmm...

haih...macam2....jd,inilah kesempatan aku ngan huzaifah nak bg sikit nasihat kat die secara baik dan kelakar....hehe..kene la wat lawak sikit nakbg org terima nasihat kan...

kadang2 dia call aku....huh..mak dia pon bukan kisah snht pasal dia....ish,kesian kan4....hmmmmm...masih berfikir...hmmm

No comments:

Post a Comment