ilmu tuhan panuh kejutan,
pelik dan mengelirukan fikiran,
hanya yang berfikir dapat pelajaran,
dengannya kau mampu selamatkan kawan,


Saturday

hari kebangkitan rakyat

fuh....sugguh ramai orang disaat panas menjengah ke kulit.suasana yang bising dek binggit bunyi hon yang ditiup oleh peserta Hari Kebangkitan Rakyat...

aku sungguh bimbang keadaan mak aku yang turut srta dalam perhimpuna itu.aku dah nasihatkan untuk mak aku duduk rumah je,tapi mak aku berdgil jugak nak ikut jadi aku pon pergi untuk tman mak aku...

aku harap.....prhimpunan kali ni berjalan dngan sebenar2 aman..

bila waktu zohor masuk...kami solat zohor diatas rumput dalam kadaan panas di khalayak ramai...
memang aku akan simpan mmori ni...

kali ni...semua psrta bagi kerjasama yang hbat....kali ni jugak polis tak buat kacau..jadi,semuanya brjalan dengan aman...

secara peribadi.....aku pergi perhimpunan ni pasal aku tak nak ditipu media massa...aku benci dengan media massa yang selalu menipu....

kalini aku dapat nampak pemimpin pembangkang depan mata aku....aku jugak rasa aura kepimpinan setiap dari sorang.....sememang nya aura dari pemimpin pembangkang ni berbeza dengn apa yang diberikan oleh pemmpin kerajaan yang aku jumpa....

jadi...dalam perhimpunan ni aku dapat menilai banyak pekara....sungguh kebenaran ru makin aku dapat singgkap....

orang kata time ni umur macm aku ni muda...tapi tunggu, aku tak nak bila aku tua aku ditipu...aku nak diri aku tau yang aku ni bukan bodoh....

No comments:

Post a Comment