ilmu tuhan panuh kejutan,
pelik dan mengelirukan fikiran,
hanya yang berfikir dapat pelajaran,
dengannya kau mampu selamatkan kawan,


Saturday

aktiviti 3

haha.....kali ni aku bertekad untuk wat buku...tajuk buku tu "kuasa pengaruh dalam amalan sunnah".....sebagai amalan aku untuk akhirat kelak...kalo org amalkan sunnah dalam tu..aku dapat la pahala....

tapi bukan senang oh nak taip buku ni...nak kene pikir ayat sendiri...nak susun ayat yang sesuai lg...cari bahan rujukan lah....mcm2 lah...

tapi nak citernyer...sebenarnya aku dah ilang semangt nk wat...tapi,datang la syahmee yang dok bg semangat untk aku siapkan buku tu...datang gak sorang kawan pompuan..name neyr masyitah bg macm2 cadangan...datang lak sepupu pompuan aku yang bg pinjam notebook untk aku mudah taip...

fuh....allah dah permudah kan jalan..semudah2nyr...jadi aku teruskan la jugak sampai k ari ni....hmmm......buat masa ni baru dalam 50 muka surat......ok lah tu kan...

takpe2....nanti aku akan anta kat pts atau al-hidayah publication.....tapi buku ni belum complete lg...jd..korang tunngu lah buku ni untuk aku publish....

pape pon....terima kasih eh syahmee dan masyitah...huhu

No comments:

Post a Comment