ilmu tuhan panuh kejutan,
pelik dan mengelirukan fikiran,
hanya yang berfikir dapat pelajaran,
dengannya kau mampu selamatkan kawan,


Thursday

drive

haha...
aku dapat drive kete.....
bawak mak cik aku ngan ank2 die.....
tapi time ni kat perak berdekatan ngan kuala kangsar...

yang best nyer aku baru lesen L.....haha...
lagi best aku baru second time bawak kete time ni.....
huh....cuak oh bila lori depan.....mau gigil tangan aku...

serius puas ati...second time....
aku tak sangka lak mak cik aku bagi je bila aku cakap aku boleh je drive...
yang penting skang aku tau satu bende....

mak cik ngan sedare mare aku dah mulai terima semua pendapat ngan cadangan yang keluar dari mulut aku.....
dah besar dah aku...haha...
cepatnyer mase jalan...

aku belum puas lagi memahami alam sekeliling dan konsep kehidupan bg manusia....
tapi yang penting aku memang banyak belajar cuti ni....
aku arap sume tu berguna dalam perjalanan hidup aku akan datang.....
serius bnyk sngat bnde nak cakap tapi susah nak cite kat sini...

x pe2...ade rezeki aku sambung...insyaallah

No comments:

Post a Comment