ilmu tuhan panuh kejutan,
pelik dan mengelirukan fikiran,
hanya yang berfikir dapat pelajaran,
dengannya kau mampu selamatkan kawan,


Saturday

lg aktiviti tunggu result

aku meniaga nasi Ayam............

huh....aku kerja ngan abg sedare aku meniaga nasi ayam...kat warta bangi...

hari pertama gerai ni bukak.....hari tu lah aku mula keje....
hari pertama..kita orang dapat lebih kurang 15 pelanggan...ok lah tu....satu pinggan harga 5 inggit...
haha... 5 hinggit...tringat aku kat mak teh yang  tauke kantin sklh tu....

hari kedua meninggkat....20 pelanggan...
hari ketiga...boleh la...
hari keempat...boleh la...
hari kelima....43 planggan...7 ekor ayam abis.....
fuh...dahsyat kan....

meh ah datang rasa nasi ayam kita orang.....sdap...serius sedap...

bila dah meniaga ni...macam jenis ummat manusia aku jumpe...takpe3...nanti aku cite eh...

No comments:

Post a Comment